maanantai 15. helmikuuta 2016

Kuulumisia

Moikka!

En ole lähiaikoina juuri ehtinyt kirjoitella blogiini tai kuvata videoita (niitä sentään olen saanut tammikuussa tehtyä). Olen ollut todella kiireinen koulun kanssa. Minulla on tänä keväänä 42 opintopistettä, joka on teoriassa yli 1100 työtuntia. Lisäksi minulla on yritykseni, ja muitakin töitä hoidettavana. Youtubekanavani ja blogini ovat silti minulle tärkeät, joten ajattelin vähän infota teitä että mitä minulle kuuluu ja miksi en ole juuri kirjoitellut.

Viihdyn koulussa todella hyvin. Opiskelen siis Laureassa estenomiksi ja koen että olen niiiiiin omalla alalla. Estenomi ei ole mikään diipadaapa-tutkinto, tutkintoomme kuuluu mm. kemiaa, biokemiaa, liiketaloutta ja markkinointia.  Juuri nyt kemia ja biokemia vievät eniten aikaa, sillä niistä aiheista minulla ei ole kuin vuosia sitten lukiosta saadut perustiedot pohjalla, jotka olen tehokkaasti unohtanut.
Olen ajatellut, että voisin julkaista muutaman markkinointiviestinnän portfoliota varten tekemäni tekstin täällä blogissa, sillä ne liittyvät vahvasti kosmetiikkaan.

Koulun jälkeen eniten aikaa menee oman kauneushoitolani pyöritykseen. Siellä käyn aina asiakkaiden mukaan töissä, joten välillä töitä on enemmän ja välillä vähemmän. Välillä mietin, jaksanko yrittäjyyttä enää. Toisaalta on todella palkitsevaa kuulla ihanilta asiakkailta hyvää palautetta!

Kuva, jonka Pauliina (@samettinen) julkaisi


Testaamista odottavia tuotteita riittää!

Juuri tällä hetkellä poden todella sitkeää flunssaa. Minulla oli ennen poskionteloleikkaustani (2013) krooninen poskiontelotulehdus, ja kaikki pienetkin flunssat aiheuttivat antibiootin vaativan tulehduksen. Leikkauksen jälkeen minulle avautui uusi elämä; sairastuin poskiontelotulehdukseen vai 2-3 kertaa vuodessa! Ei enää jatkuvaa antibioottirumbaa.
Viime kesänä flunssan yhteydessä vasempaan poskiontelooni sattui todella paljon, eikä mikään antibiootti tuntunut tehoavan poskiontelotulehdukseen. Röntgenkuvasta saatiinkin selville, että poskiontelossani on kysta. Tästä lähtien kaikki flunssat ovat aiheuttaneet kammottavaa kipua vasemmassa poskiontelossa. Kysta on periaatteessa harmiton rakkula, eikä sille tarvitse tehdä mitään. Kystaa ei muuten tunne, mutta tosiaan flunssan yhteydessä kivut ovat kamalat ja paineentuntu on sietämätön, en pärjää päivääkään ilman lääkärin määräämiä nenätippoja.

Kiireistä siis on! Toivottavasti te olette selvinneet ilman sairasteluja, tuntuu että kaikki ovat nyt enemmän tai vähemmän kipeitä.

Lohtua kaikkien kiireiden keskellä tuo maaliskuussa odottava Dubain matka. En malta odottaa! :)

Pauliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti