lauantai 15. huhtikuuta 2017

Kuulumisia pitkästä aikaa

Moi!

Viimeisestä blogipostauksesta onkin vierähtänyt jo pitkä aika. Olen ollut kiireinen koulun kanssa, ja keskityn enemmän youtubevideoihin kuin blogiini. Haluaisin kuitenkin tsempata blogin suhteen ja pyrin siihen, että kirjoittaisin vähintään kaksi kertaa kuussa.

No, mitä minulle kuuluu? Ihan hyvää tietenkin. Tänä keväänä olen ahkeroinut kouluhommien parissa ja tehnyt töitä aina kun niitä vaan on ollut tarjolla. Olen ollut muuten terveenä, mutta juuri tällä hetkellä olen flunssassa.

Koulussa (Laurea, opiskelen estenomiksi) meillä o meneillään labrakurssi, jossa teimme kuusi kosmetiikkatuotetta. Kaikista tuotteista pitää myös kirjoittaa raportit yhdessä parin kanssa. Labrakurssi on ollut hurjan mielenkiintoinen, ja olen miettinyt että voisin aiheesta kirjoittaa erillisen postauksenkin. Teimme kurssilla silmämeikinpoistoaineen, antiperspirantin, shimmering body lotionin, kasvokuorinnan, silmänympärysgeelin ja suihkugeelin.

Tässä myös yksi uusimmista videoistani jossa höpöttelen kuulumisiani ja meikkaan :)

Hyvää pääsiäistä kaikille!


Pauliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti